Winterhappening

zondag 5 februari 2023

Praktische info

WINTERFEEST 5 FEBRUARI 2023

Buiten feesten in de winter!

Iedereen welkom op zondag 5 februari 2023 tussen 11:00 en 18:00 op ons tweede winterfeest in de tuinen van De Notelaar in Kasterlee.

Met een warm hart voor CIG De Merode: we zamelen geld in voor speeltuigen en schaduwzeilen waaronder de kindjes in de zomer kunnen spelen, beschermd voor de zon.

Vriest het buiten dat het kraakt, dan kan je je opwarmen in de sfeervolle (bier)tent, onder het afdak of in de zaal binnen. En er liggen dekentjes klaar die je om je heen kan slaan. En misschien win je wel de hoofdprijs van onze tombola.

WINTERKOST
Bij een winterfeest hoort echte winterkost: warme soep, buiten-BBQ, stoofpotjes, pannenkoeken en apple crumble. En er is een vuurkorf waar je met z’n allen gezellig marshmallows kan roosteren.

DORSTLESSERS
Geen winterfeest zonder warme chocomelk, glühwein en jenevertjes bovenop de gewone drankenkaart.
Vorig jaar nog een primeur, dit jaar een vaste waarde: onze Castelaer, bier gebrouwen voor Rotary Kasterlee. Proeven kan in onze biertent. Ook mogelijk in take away.

EN VERDER...
Sfeervolle kraampjes met verkoop van streekproducten en cadeau pakketten. Aangepaste muziek.

ONS GOEDE DOEL: CIG DE Merode
Rotary Club Kasterlee heeft een hart voor organisaties die zich inzetten voor jongeren en kinderen. Dit jaar kozen we CIG De Merode, een organisatie die professionele begeleiding en opvang organiseren voor meisjes die op jonge leeftijd ongewild zwanger werden en voor hun baby willen zorgen, én voor meederjarige koppels met kinderen tot 6 jaar die zich in een kwetsbare situatie bevinden en willen voorkomen dat hun kinderen in de pleegzorg terecht komen.

STEUNKAARTEN (zijn consumtiebonnen twv 25 euro)
20 euro in voorverkoop
25 euro aan de kassa.
Betalen via payconique mogelijk.