Winterhappening

Praktische info

Gezellig samenzijn met familie en vrienden! Vrij toegankelijk en Covid Safe ♥

WAAR
De Notelaar, Kattenberg 31, Kasterlee  (HOOFDSPONSOR)

WANNEER
Op zondag 20 februari van 11 uur tot 18 uur

TVV HET GOEDE DOEL
Met dit evenement steunen we FEESTVARKEN vzw (zie hierna). Je kan ons en hen steunen door een of meerder steunkaarten te kopen t.w.v. € 20. Je krijgt hiervoor een breekmatje waar je ter plaatse je consumpties betaalt.
Je kan zoveel steunkaarten kopen als je wil. Kan je zelf niet komen, geef de kaart dan door. Altijd een leuk cadeau!
Bestel je kaarten via overschrijving op rekeningnummer BE87 0689 1049 7294 met vermelding van je naam + "Winterhappening".

EEN GREEP UIT HET MENU:

• Voor de grote en kleine honger
    Stoofpotje kip met ons huisbier De Castelaer
    Oosters veggie stoofpotje
    Visstoofpotje
    Winterbarbecue
    Tomatensoep met balletjes
  • Voor de zoete bekjes
    Homemade applecrumble
    Marshmallows boven het vuur (speciaal voor de jongsten)
    Verse pannenkoeken volgens grootmoeders recept

DORSTLESSERS
Geen winterhappening zonder warme chocomelk, glühwein en jenevertjes bovenop de gewone drankenkaart.
En een PRIMEUR: onze Castelaer, bier gebrouwen voor Rotary Kasterlee (ook mogelijk in take away of feestverpakking)

EN VERDER...
Sfeervolle kraampjes met verkoop van streekproducten en cadeau pakketten.
En een echte Kunstmuur, verzorgd door de leerlingen van de basisscholen uit Kasterlee! Elk schilderij is te koop en de opbrengst gaat volledig naar ons goede doel.

ONS GOEDE DOEL: FEESTVARKEN vzw
Feestvarken vzw is een vereniging die voor en samen met mensen strijdt tegen armoede in België. Dit doen ze onder andere door kinderen in armoede een fijne verjaardag te bezorgen met een verjaardagspakket. Elk kind dat verjaart moet zijn verjaardag kunnen vieren ongeacht afkomst, ras of nationaliteit. Meer info op: www.feestvarkenvzw.be

PRAKTISCH
Overdekt terras en tuin
Speeltuin voor de kids
Betalen met payconique mogelijk
Fiets – en auto parking voorzien

Organisatie van Rotary Kasterlee, voor het goede doel.